RIARTE Home
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
View Item 
  •   RIARTE Home
  • 3. DIVULGACIÓN TÉCNICA
  • Artículos en revistas
  • View Item
  •   RIARTE Home
  • 3. DIVULGACIÓN TÉCNICA
  • Artículos en revistas
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El dietista de l’edifici

Files
L´INFORMATIU 326 MAR-ABR 2011. pp. 48-50. El dietista de l’edifici.pdf (177.2Kb)
Identifiers
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12251/911
ISSN: 1132-2802
Share
Statistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author
Casanovas i Boixereu, Xavier
Date
2011
Subject/s

Impacto medioambiental

Sostenibilidad

Bioarquitectura

Emisiones de CO2

Consumo energético

Certificación energética

Gestión de la calidad

Gestor de proyectos

Arquitecto Técnico

Patologías - Construcción

Unesco Subject/s

5311.02 Gestión Financiera

5311.08 Niveles Optimos de Producción

3313.04 Material de Construcción

3308.04 Ingeniería de la Contaminación

Abstract

El ressò mediatic i social a l’entorn dels paràmetres mediambientals i sostenibilistes, dóna un valor afegit a tot el que es pugui assimilar als conceptes de “bio”, “eco” i, molt especialment, a l’adjectiu “sostenible”. Tots aquests adjectius, els podem trobar avui al costat de qualsevol substantiu de major o de menor calat i ningú sap realment què és el que s’hi amaga al seu darrera. Des del iogurt bio, a la casa ecològica, a la bioarquitectura, a l’economia sostenible o a milers d’altres eslògans purament comercials i buits de contingut, tothom gosa qualificar els seus productes com ambientalment correctes i, en un pas més enllà, com a sostenibles. Quins ho són realment i quins ens estan enganyant? No ho sabem. En la mesura que no s’estableixin uns paràmetres que regulin aquests conceptes serà lícit i, fins i tot raonable, el seu ús indiscriminat.

El ressò mediatic i social a l’entorn dels paràmetres mediambientals i sostenibilistes, dóna un valor afegit a tot el que es pugui assimilar als conceptes de “bio”, “eco” i, molt especialment, a l’adjectiu “sostenible”. Tots aquests adjectius, els podem trobar avui al costat de qualsevol substantiu de major o de menor calat i ningú sap realment què és el que s’hi amaga al seu darrera. Des del iogurt bio, a la casa ecològica, a la bioarquitectura, a l’economia sostenible o a milers d’altres eslògans purament comercials i buits de contingut, tothom gosa qualificar els seus productes com ambientalment correctes i, en un pas més enllà, com a sostenibles. Quins ho són realment i quins ens estan enganyant? No ho sabem. En la mesura que no s’estableixin uns paràmetres que regulin aquests conceptes serà lícit i, fins i tot raonable, el seu ús indiscriminat.

Collections
  • Artículos en revistas

Browse

All of RIARTECommunities and CollectionsAuthorsTitlesSubjectsUnesco subjectsTypes of documentsThis CollectionAuthorsTitlesSubjectsUnesco subjectsTypes of documents

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

About RIARTEFAQLocate informationPoliciesPolítica de Protección de Datos

OA Publishing Policies

Logo SHERPA/RoMEOLogo Dulcinea

Content diffusion

Logo RecolectaLogo Hispana

Copyright © Spanish General Council of Technical Architecture 2018 | Legal notice | Política de Protección de Datos

Facebook
Twitter
Contact Us Send Feedback