RIARTE Principal
    • español
    • English
  • español 
    • español
    • English
  • Login
Ver ítem 
  •   RIARTE Principal
  • 3. DIVULGACIÓN TÉCNICA
  • Artículos en revistas
  • Ver ítem
  •   RIARTE Principal
  • 3. DIVULGACIÓN TÉCNICA
  • Artículos en revistas
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El dietista de l’edifici

Ficheros
L´INFORMATIU 326 MAR-ABR 2011. pp. 48-50. El dietista de l’edifici.pdf (177.2Kb)
Identificadores
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12251/911
ISSN: 1132-2802
Compartir
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Autor
Casanovas i Boixereu, Xavier
Fecha
2011
Materia/s

Impacto medioambiental

Sostenibilidad

Bioarquitectura

Emisiones de CO2

Consumo energético

Certificación energética

Gestión de la calidad

Gestor de proyectos

Arquitecto Técnico

Patologías - Construcción

Materia/s Unesco

5311.02 Gestión Financiera

5311.08 Niveles Optimos de Producción

3313.04 Material de Construcción

3308.04 Ingeniería de la Contaminación

Resumen

El ressò mediatic i social a l’entorn dels paràmetres mediambientals i sostenibilistes, dóna un valor afegit a tot el que es pugui assimilar als conceptes de “bio”, “eco” i, molt especialment, a l’adjectiu “sostenible”. Tots aquests adjectius, els podem trobar avui al costat de qualsevol substantiu de major o de menor calat i ningú sap realment què és el que s’hi amaga al seu darrera. Des del iogurt bio, a la casa ecològica, a la bioarquitectura, a l’economia sostenible o a milers d’altres eslògans purament comercials i buits de contingut, tothom gosa qualificar els seus productes com ambientalment correctes i, en un pas més enllà, com a sostenibles. Quins ho són realment i quins ens estan enganyant? No ho sabem. En la mesura que no s’estableixin uns paràmetres que regulin aquests conceptes serà lícit i, fins i tot raonable, el seu ús indiscriminat.

El ressò mediatic i social a l’entorn dels paràmetres mediambientals i sostenibilistes, dóna un valor afegit a tot el que es pugui assimilar als conceptes de “bio”, “eco” i, molt especialment, a l’adjectiu “sostenible”. Tots aquests adjectius, els podem trobar avui al costat de qualsevol substantiu de major o de menor calat i ningú sap realment què és el que s’hi amaga al seu darrera. Des del iogurt bio, a la casa ecològica, a la bioarquitectura, a l’economia sostenible o a milers d’altres eslògans purament comercials i buits de contingut, tothom gosa qualificar els seus productes com ambientalment correctes i, en un pas més enllà, com a sostenibles. Quins ho són realment i quins ens estan enganyant? No ho sabem. En la mesura que no s’estableixin uns paràmetres que regulin aquests conceptes serà lícit i, fins i tot raonable, el seu ús indiscriminat.

Colecciones
  • Artículos en revistas

Listar

Todo RIARTEComunidades y ColeccionesAutoresTítulosMateriasMaterias UnescoTipos de documentosEsta colecciónAutoresTítulosMateriasMaterias UnescoTipos de documentos

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Ayuda

Sobre RIARTEPreguntas frecuentesLocalizar informaciónPolíticasPolítica de Protección de Datos

Políticas Editoriales OA

Logo SHERPA/RoMEOLogo Dulcinea

Difusión de contenido

Logo RecolectaLogo Hispana

Copyright © Consejo General de la Arquitectura Técnica 2018 | Aviso Legal | Política de Protección de Datos

Facebook
Twitter
Contacto Sugerencias